søndag 23. november 2008

Ting 23, Oppsummering

Jippi, jeg nådde målet. Det hadde jeg aldri trodd da jeg strevde som mest i første del av kurset. Hørtes overkommelig ut når det i informasjonen var anbefalt å bruke et kvarter pr. dag. Jeg har brukt masse tid, kaill`n hi beskyldt mæ fer å ha blitt "datafreak".
I starten var jeg veldig skeptisk til å laste ned alt det vi ble bedt om, var kanskje litt redd å gjøre noe feil. Har brukt en del tid på oppgavene. Noe av grunnen er at mye har vært på engelsk. Må begynne på et oppfriskende kurs i engelsk tror jeg. Etterhvert ble alt litt lettere. Samarbeidet med Hilde har også motivert meg. Favorittene mine har blitt den Personlige startside på IGoogle. Den er redigert mange ganger. Ellers har jeg fått kontakt med mange på Facebook. Sonen på Origo kalt "ansatte ved Overhalla folkebibliotek", kanskje kan den utvikles og kanskje kan vi utvide sonen. http://www.last.fm/home og http://www.flickr.com/er også to av mine favoritter. Jeg vil nok bruke mer tid på enkelte ting etter at kurset er avslutta, for jeg er ingen mester enda.
Kursopplegget har fungert greit, og jeg kunne tenke meg å melde meg på kurs ved en senere anledning

1 kommentar:

Vrimmel sa...

Flott innsats, Torunn!
Det er nesten rørende å se hvordan dere har strekt dere for å få dette til i en travel hverdag.
Bloggen din ble fin, og viser at du har jobbet godt med stoffet.
Håper du syns du har hatt nytte av kurset - jeg vet at du har det.

Lykke til videre!

PS: Nå må du heie på sjefen for at hun skal bli ferdig til jul!